מידעונים

חוטה שלמה, רכז תקשורת

חברי איפ"א יקרים,

לראשונה יוצא מידעון דיגיטלי, המשמעות היא שהחומר המובא במידעון, כולל צילומים, טקסטים, כותרות וסרטים.  הפורמט הדיגיטלי מאפשר גמישות בעריכת התוכן ובנוחות הצפייה במידעון.  

מידעון בשונה מביטאון מיועד להצגת עשייה ע"י תמונות, כותרות ומידע קצר, ענייני וממוקד ואשר ותואם את העשייה בשטח.  העברת חומרים למידעון תתבצע ע"י משלוח צילומים, קטעי וידיאו וטקסטים למזכירות איפ"א למייל של ליז lizm@ipa-israel.org.il.  

החומר היחיד שיתפרסם הוא זה שיגיע למייל הנ"ל ולא באמצעות הודעות וואטסאפ או כל רשת חברתית אחרת מסיבה טכנית, מאחר ואנו זקוקים לחומרים ברמת מקור וללא דחיסה כפי שנעשה ברשתות החברתיות.  אתם מוזמנים להעביר כל חומר שאתם חושבים שראוי להיות מובא לידיעת חברי איפ"א.  חובה לצרף לכל צילום כותרת והסבר קצר.

מידעון דצמבר 2023​

איפ"א ישראל נרתמת לסייע למשפחות הנופלים של מ"י ב-7/10/23

עו"ד גל שרון, נשיאת איפ"א ישראל במסע ביקורים אצל המשפחות השכולות

חברות וחברים יקרים,
יצאנו לדרך למסע העצוב והכואב ביותר שלנו.
נפגשנו עם 3 משפחות שכולות של הגיבורים שלנו, חללי משטרת ישראל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שנאספו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק. נפגשנו עם משפחתה של רוית אסייג ז"ל לוחמת מגב, משפחתו של יגאל אילוז ז"ל חבלן משטרה ומשפחתו של אבי בוזגלו ז"ל בלש בתחנת רהט.  המשפחות מספרות לנו את סיפורם של הנופלים. את הגבורה, ההקרבה, החתירה למגע ולמעשה, את סיפורה של ארץ ישראל היפה. ואנחנו יושבים איתן. מקשיבים. מרכינים ראש. מחבקים. ומבכים ביחד את האובדן של היקר מכל.
רק התחלנו. הדרך עוד ארוכה ונגיע לכולן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד

אנחנו ממשיכים במסע העצוב והכואב שלנו ברחבי ישראל לבקר אצל משפחות כל השוטרים הגיבורים שלנו, שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.  אתמול ביקרנו אצל: משפחתו של לוחם ימ"מ ואצל משפחתה של מור שקורי ז"ל, שנפלה בקרב בתחנת שדרות.  מור בת ה-29 שירתה כסיירת בתחנת שדרות ועמדה להינשא בקרוב.  

פגשנו את האבא שמשרת בחברון, את האמא, וגם את האחות שקיבלה את הבשורה המרה בעת שהייתה בירח דבש בחו"ל.  שמענו מהם את סיפורה של מור ואת סיפור גבורתה והלוחמה ההרואית על גג התחנה יחד עם שוטרים נוספים. עד שנפלה מידי כדור צלף.  ראינו תמונות וסרטונים של מור שבכולם מככב חיוך ענק וכובש.  ארוסה של מור, שגם הוא שוטר, ביקש, לאחר נפילתה לעבור לשרת בתחנת שדרות כדי להמשיך את המורשת שלה.  עוד סיפור של משפחה ישראלית עם פצע פעור בלב. עוד סיפור של גבורה. של נחישות. עוד סיפור של ארץ ישראל היפה והעצובה. אנחנו נמשיך להגיע לכל המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד

פעילות נשיאות איפ"א והמנגנון

חברי נשיאות והמנגנון עסקו בהזמנת מתנות ואריזתם לטובת השוטרים והסוהרים ביחידות.  מתנות מיוחדות הוכנו לילדי שוטרים שנהרגו ונפצעו וכן לנשות מתנדבי זק"א.

ההחלטות הקשורות במלחמה מתקבלות על ידי צוות מצומצם תחת הכותרת "חרבות הברזל". לצוות הוקצה תקציב ייעודי על ידי נשיאות איפ"א והוא מקבל החלטות אופרטיביות הקשורות בסיוע ליחידות, סניפי איפ"א וגם מיקרים מיוחדים הקשורים בבני משפחה שפונו לבתי מלון בטבריה, ים המלח ואילת.  

נעשה מאמץ גדול לגייס תרומות מסניפי איפ"א בעולם, מארגוני שוטרים בארה"ב ובעיקר מארגוני שוטרים יהודים כמו "השומרים" אירגון השוטרים היהודים בניו יורק. נשיאת איפ"א עו"ד גל שרון הופיעה בפני נציגי אירגוני השוטרים הגדולים בניו יורק, הציגה את המצב בישראל ובזכותה גוייסו תרומות גדולות, דווקא מארגונים שאין להם שום קשר לאיפ"א. התהליך בעיצומו כי ארגונים נוספים נרתמים לעזור וממשיכים לגייס כסף לסיוע לשוטרים בישראל.

ישיבת זום עם מחלקת פרט ומשמעת באמ"ש לגבי חלוקת התרומות למשפחות השכולות ​

נשיאות איפ"א וחברי המנגנון מאחורי הקלעים

יהודה גבאי, רכז אירוח ופרוייקטים

מיד עם פרוץ מלחמת "חרבות הברזל" התכנסה נשיאות איפ"א בראשות הנשיאה גל שרון לישיבה שלא מן המניין והוחלט על הקמת חמ"ל משולב של חברי נשיאות, עובדות מנגנון איפ"א ומתנדבים. צוות החמ"ל פעל וממשיך לפעול בקליטה וריכוז של מאות בקשות לסיוע. רבים פנו בבקשה לקבלת סיוע בעקבות אובדן בית ובעקבות אסון נורא שפקד את משפחתם. נשיאות איפ"א הקצתה תקציב ייחודי לטובת "חרבות הברזל", התקציב מנוצל לטובת יחידות משטרה, משפחות של שוטרים, פצועים, אזכרות וסיוע למשפחות הנופלים. תרומות גויסו מסניפי איפ"א בעולם ומארגוני שוטרים בארה"ב. התרומות מיועדות לטובת משפחות הנופלים, לפי דרישת הארגונים התורמים. כל משפחה מקבלת את התרומה באמצעות פגישה אישית.  חברי הנשיאות, יו"ר סניפים וחברי דסקים ערכו ביקורי תנחומים, חברי הנשיאות ויו"רים ערכו עשרות רבות של ביקורי פצועי המלחמה, חיבקו, הקשיבו והעניקו שי לפצוע מטעם איפ"א. נערכות למעלה מאלפיים שיחות טלפון יזומות לחברי איפ"א מבוגרים וקשישים, חולים ומרותקים למיטותיהם כדי לשאול לשלומם ולבדוק באם חסר דבר מה או שמא הם זקוקים לסיוע.  במסגרת פרוייקט 75 פלוס של חברי איפ"א, במסגרתו  נערך מיפוי של כלל האוכלוסייה הבוגרת, מצבם הבריאותי, היכן הם מתגוררים לצורך מתן כתף, תשומת לב  במטרה לסייע. הוחלט בנשיאות איפ"א לחבק את כוחות המשטרה העומדים בחזית ביחידות המחוז הדרומי , בצפון ויחידות ארציות ולערוך ביקורים, חיבוק מורלי בליווי "אוטו גלידה" ופינוקים נוספים. ראוי לציין ולהוקיר את המתנדבים, עובדות המנגנון וחברי הנשיאות שכולם עושים עבודת קודש בהתנדבות במשך ימים ולילות במסירות, לפעול לרכש ולדאוג למוצרים לנצרכים, מזון, ביגוד והנעלה תוך גיוס גורמים שנרתמו לתרום, צוותים שעמלו באריזות שי , שינוע וחלוקה לשטח.  זכינו לתגובות חמות ואוהדות ממפקדים בשטח, ממ"זים, ממ"רים, מת"חים ובעיקר שוטרים וחברים רבים שהתקשרו וכתבו עד כמה הם מתרגשים ומודים לארגון השוטרים הבינלאומי.  הפעילות נמשכת ותמשך כל עוד נהיה מסוגלים לסייע ולתרום. בתקווה לימים טובים יותר.

פעילות מרחב אילת

ריכוז פעילות שטח שנעשה בזמן חודשי המלחמה ע״י רכז תיקשורת שלמה חוטה.  בתחילת המלחמה בשבת שמחת תורה נפצע קצין מג״ב ורעייתו ביקשה ממני לארח את ילדיהם באילת, אצל בבית. כמובן שלקחתי אותם כמו ילדי וטיפלתי בהם במשך כשלושה שבועות.  ביקורי משפחות של השוטרים כולל חברי איפ״א שפונו מהעוטף או אשקלון ושדרות במלונות.  חלוקת צעצועים ועוגות לילדי העוטף של שוטרים שלוחמים בשטח במלונות.  חלוקת שי עם ממתקים של איפ״א למפונים חברי איפ״א.  חלוקת מתנות ודיברי הגיינה ואוכל שניתרם לחיילים ושוטרים במחסומים ובבסיסים עד לבסיס סירים בערבה.  ביקור של פצועי משטרה במלונות אני עם רב המשטרה בדרום הרב קמיל במלונות לאונרדו.  התנדבות פעם בשבוע על מדים מלאים במשמר הגבול למען הקהילה.   ממשיך בפעילות למען השוטרים בכלל וחברי איפ״א בעשיה באילת.  

פעילות סניף גימלאי נגב

חוגגים חנוכה בתחנת זבולון

הדלקת נר חנוכה במעמד מפקד תחנת זבולון נצ"מ ניר ג'מבר

מפגש לחברי סניף גמלאי לכיש

הדלקת נר שלישי של חנוכה במעמד מר אבירם דהרי, ראש עירית קרית גת ובהשתתפות:  מנכ״ל רשות המתנ״סים מר אמיר שמחון, מ״מ מנכ״ל גב׳ סול מלכה , רכז תרבות מוטי עשור, מנכ״לית נשות השוטרים והסוהרים אביגיל שררה , יו״ר סניף גמלאי לכיש איפ״א גב׳ ליזה זגורי, יו״ר גמלאי לכיש איגוד הגמלאים אילנה כהן, הרב יוסף אלקובי רב מושב נוגה.  רכז התרבות בירך את הגמלאיות והגימלאים בשם נשיאת איפ״א עו״ד גל שרון, חברי נשיאות, מ״מ מנכ״ל וצוות המנגנון והעביר עידכונים אודות הפעילות המתבצעת בתקופת המלחמה בנושא ההסברה ואודות הנאום של הנשיאה בפני 300 הנציגים מ-68 מדינות החברות בארגון העולמי ובגיוס התרומות. בהקמת חמ״ל שעסק בסיוע למשפחות במגורים מזון בגדים צעצועים ועוד.  בשיחות טלפוניות עם הגמלאים מהדרום והצפון.  הפעלת רכב גלידה וחלוקה בכל תחנות מחוז דרום ובלהב 433.  בחלוקת סופגניות ושי צנוע לכלל היחידות.  תודה למנהל המועדון מר חביב אסרף והצוות שארגן בהכנת האירוח היום ועל העשייה המבורכת במהלך השנה שאתם עושים למען רווחת החברים.

חלוקת סופגניות בתחנות, עט פנס מתקפל וערכת תפילת השוטר/ת והסוהר/ת

חלוקת סופגניות ליח' מחוז ת"א, רק"ל, משל"ט ולשוטרי השטח

תחנת ערוער

שב"ס נחשון

מרחב אילת

חבר נשיאות חוטה שלמה, בחלוקת סופגניות מרחב אילת, מג"ב אילת ושב"ס אילת.

טקס הדלקת נר חנוכה בגדוד אדומים מג״ב עוטף ירושלים

הדלקת נר ראשון עם מפכ"ל מ"י וממ"ז דרום

מפנקים אתי ילדי סוהרי שב"ס המפונים לבתי מלון בטבריה​

חבר נשיאות רכז שב"ס טליע מרעי יחד עם יו"ר צלמון חרמון ומחוז צפון רותי רוימי בקרו את הסוהרים ומשפחותיהם מפוני ישובי הצפון בבית מלון לאונארדו קלאב בטבריה וחלקו שי לילדים.

מטה מחוז חוף

מצדיעים לחברי איפ"א מג"ב

מצדיעים לחברי איפ"א שב"ס

מצדיעים לחברי איפ"א שוטרים סדירים

מרחב כנרת תחנת ירדן שי למפונים + סיוע מתקציב רכז ספורט לחדר כושר

חברי מועדון גמלאי המשטרה מודיעין ביום התנדבות לחיילי צה"ל בצריפין

הורדת האפליקציה

יפורסם בקרוב