הסברה: מלחמת חרבות ברזל

עו"ד גל שרון, נשיאת איפ"א ישראל במסע ביקורים אצל המשפחות השכולות

חברות וחברים יקרים,
יצאנו לדרך למסע העצוב והכואב ביותר שלנו.
נפגשנו עם 3 משפחות שכולות של הגיבורים שלנו, חללי משטרת ישראל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שנאספו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק. נפגשנו עם משפחתה של רוית אסייג ז"ל לוחמת מגב, משפחתו של יגאל אילוז ז"ל חבלן משטרה ומשפחתו של אבי בוזגלו ז"ל בלש בתחנת רהט.  המשפחות מספרות לנו את סיפורם של הנופלים. את הגבורה, ההקרבה, החתירה למגע ולמעשה, את סיפורה של ארץ ישראל היפה. ואנחנו יושבים איתן. מקשיבים. מרכינים ראש. מחבקים. ומבכים ביחד את האובדן של היקר מכל.
רק התחלנו. הדרך עוד ארוכה ונגיע לכולן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד

אנחנו ממשיכים במסע העצוב והכואב שלנו ברחבי ישראל לבקר אצל משפחות כל השוטרים הגיבורים שלנו, שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.  אתמול ביקרנו אצל: משפחתו של לוחם ימ"מ ואצל משפחתה של מור שקורי ז"ל, שנפלה בקרב בתחנת שדרות.  מור בת ה-29 שירתה כסיירת בתחנת שדרות ועמדה להינשא בקרוב.  

פגשנו את האבא שמשרת בחברון, את האמא, וגם את האחות שקיבלה את הבשורה המרה בעת שהייתה בירח דבש בחו"ל.  שמענו מהם את סיפורה של מור ואת סיפור גבורתה והלוחמה ההרואית על גג התחנה יחד עם שוטרים נוספים. עד שנפלה מידי כדור צלף.  ראינו תמונות וסרטונים של מור שבכולם מככב חיוך ענק וכובש.  ארוסה של מור, שגם הוא שוטר, ביקש, לאחר נפילתה לעבור לשרת בתחנת שדרות כדי להמשיך את המורשת שלה.  עוד סיפור של משפחה ישראלית עם פצע פעור בלב. עוד סיפור של גבורה. של נחישות. עוד סיפור של ארץ ישראל היפה והעצובה. אנחנו נמשיך להגיע לכל המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד
ב-1/4/24 השלמנו את ביקור משפחות השוטרים\ות שלנו, שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל בתאריך 7/10/23.
על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.
הגענו למשפחה האחרונה,
לעדן אלמנתו של רס"מ אלירן אברג'ל, שהיה רק בן 29 בנופלו.
באותו יום שבת הארור, הוקפץ אלירן בשעות הבוקר המוקדמות מביתו בצפון.
אלירן נהג ברכב ממוגן, שהיה בכח הראשון שנכנס לבארי.
לאחר שהרכב ספג פגיעת אר פי ג'י ישירה, הוא פרק מהרכב הסתער והמשיך להילחם בגבורה ולחסל מחבלים רבים. עד אשר נפל מכדורי המרצחים.
זוהי אינה סופה של הדרך, אנחנו נמשיך לשמור על קשר עם המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד
אנחנו ממשיכים במסע העצוב והכואב שלנו ברחבי ישראל לבקר אצל משפחות השוטרים הגיבורים שלנו,
שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.
והיום ביקרנו אצל משפחתו של רנ"ג רומן גנדל ז"ל, מהחטיבה הטקטית של מג"ב, שנפל ב7.10 בלחימה בניר עם.
אנחנו נמשיך להגיע לכל המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.
עו"ד, גל שרון,
נשיאת איפ"א ישראל.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד

כנס משפחות שכולות שנערך בבאר שבע בתאריך 29.1.24

דברים שנשאה עו"ד גל שרון, נשיאת איפ"א ישראל בכנס משפחות שכולות

משפחות יקרות.
ביום ה-7/10 התהפך עליכן עולמכן, אשר לעולם לא ישוב עוד להיות כשהיה. 115 ימים חלפו, 2,760 שעות, 165,600 דקות.  אתן נושאות איתכן את תהומות היגון כל יום, כל שעה, כל דקה. כל כך הרבה ימים. כל כך הרבה שעות. כל כך הרבה דקות.  אירגון איפ"א ישראל, כינס את היום הזה עבורכן, משפחות אהובות. כדי להזכיר לכן, שאתן לעולם לא לבד. שזכרם של הגיבורות והגיבורים שלנו לעולם לא יישכח. שהוא נצרב בתולדות האומה.  הם היו שם בקו הראשון. הגנו בגופם כך ממש על המדינה. הם מנעו אסון כבד הרבה יותר, ושילמו בחייהם, ועכשיו הם נחים, לצידם של המכבים, ולצידו של יוסף טרומפלדור וגיבורי תל חי. איפ"א הוא ארגון שחברים בו 370,000 שוטרים מ-68 מדינות, כ-25,000 חברים בישראל, ומעבר לתמיכה הכספית למשפחות, קיבלנו אלפי הודעות תמיכה, השתתפות בצער, אהבה ודאגה. ארגון איפ"א מקדם את קשרי החברות בין שוטרים בעולם, החברות הזו באה לידי ביטוי עצוב הפעם, בגיוס תמיכה כספית לכן, משפחות אהובות. התמיכה באה לא רק מסניפי איפ"א בעולם, אלא גם ובעיקר מאירגוני שוטרים בניו יורק: ארגון PBA וארגון השומרים. אני רוצה לברך את מר דיוויד דיוויס ובנו סם, בן ה-16 שהגיעו אלינו במיוחד מארצות הברית, כדי לחבק אתכן. הנער המקסים הזה, סם, קם בבוקר ה-7/10 והחליט לעשות מעשה ולפתוח בגיוס המונים למענכן. הנער סם יישא כאן דברים עוד מעט. חברות אמיתית, אתם יודעים, נמדדת בשעת צרה, והחברים שלנו בעולם הוכיחו שהם חברי אמת, והם גם קרן אור בעולם אפל ועויין לישראל. ברגיל, ארגון איפ"א מעניק סיוע לחברי איפ"א, אבל אלה לא ימים רגילים, וכשהם לחמו שם שכם אל שכם, הם גם נפלו למען מטרה אחת, למען המולדת. לכן, חברי איפ"א או לא חברי איפ"א, כולם היו שוטרים. כולם החברים שלנו, כולם האחים שלנו. את כולם אנחנו רוצים לחבק ולהוקיר. אני יודעת, משפחות אהובות, שאין שום תמיכה כספית שיכולה להיות לכן נחמה, ולו כזית, ולמלא את החלל העצום שנפער בלבבות. לא הכסף הוא העניין כאן, אלא החיבוק שאנחנו רוצים לתת לכן, וכדי שתדעו, שאנחנו, כאן, החברים בארץ, וגם בעולם, נושאים את זכרם של הגיבורות והגיבורים, כי אלה האחים שלנו. אלה האחים. אני רוצה לסיים בדברי המשורר חיים חפר: 
וְכָכָה הַם עוֹמְדִים וְהָאוֹר עַל פְּנֵיהֶם / וְרַק אֱלֹהִים לְבַדוֹ עוֹבֵר בֵּינֵיהֶם / וּכְשֶדּמָעוֹת בְּעֵינָיו הוּא מְנַשֶּׁק אֶת פִּצְיעֵהֶם / וְהוּא אוֹמֵר בְּקוֹל רוֹטַט לְמַלְאָכָיו הַלְּבָנִים: אֵלְּה הַבָּנִים שלי / אֵלָּה הָבָּנִים.

חיבוק מניו יורק למשפחות הנופלים

סם דיוויס, נער יהודי בן 16, בנו של דיוויד דיוויס, היועץ המשפטי של ארגוני השוטרים בניו יורק, התחיל במיזם גיוס תרומות למען משפחות הנופלים כבר ב-8.10.23.  בסיוע אביו, פנה לשוטרי ניו יורק ובעיקר לארגון השוטרים היהודים "השומרים" שמבקרים בישראל בכל שנה וההירתמות הייתה מרשימה. עו"ד גל שרון נשיאת איפ"א ישראל שהגיעה לניו יורק לרגל הולדת נכדתה הראשונה, הוזמנה להופיע בפני ארגוני השוטרים, נפגשה עם סמפכ"לית ניו יורק והציגה להם את המצב בישראל, בדגש על מה שהתחולל ב-7.10 ביישובי עוטף עזה ובערים הסמוכות.  ההחלטה שהתקבלה בארגוני השוטרים הייתה לסייע למשפחות הנופלים ב-7.10 והסכום שגוייס היה קרוב ל-60,000 $ ותרומות נוספות נמצאות בדרך. במקביל הגיעו תרומות מסניפי איפ"א בעולם ואיפ"א ישראל נרתם אף הוא למאמץ, באופן שאפשר לתת סיוע מיידי לכל משפחה. ההרתמות של ארגוני השוטרים בניו יורק הייתה גם הסברתית, הופעה באמצעי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, ברשתות החברתיות ותמיכה ללא סייג בישראל ובמלחמה הצודקת שנכפתה עליה. החיבוק החם משוטרי ניו יורק וגם מחברי איפ"א בכל העולם היא עדות למוטו של איפ"א, חברות בין שוטרים בעולם. חברות אמת נמדדת בשעת חירום.

תמצית פעילות העשייה במלחמת חרבות ברזל

אנגלית

צרפתית

גרמנית

רוסית

יוונית

ספרדית

הורדת האפליקציה

יפורסם בקרוב