מידעונים

מידעון אביב 2024​

שלמה חוטה, רכז תקשורת

יתרונו של מידעון בכך שהוא מתפרסם בתדירות גבוהה, הוא דיגיטאלי, מאפשר מתן ביטוי לכלל בעלי התפקידים וחברי הארגון, מאפשר שילוב צילומים ווידיאו.  הכל תלוי בכם, אנחנו משתדלים להשתתף באירועים המרכזיים, אבל אתם מוזמנים להעביר צילומים, ידיעות וסיפורים.
אנחנו מרחיבים את מעגל צוות התיעוד שלנו ויש כרגע 6 מועמדים חדשים, כל מי שמעוניין להצטרף, מוזמן להעביר פרטים לליז במזכירות איפ"א.  מאחל לכם, בשם כל צוות התקשורת של איפ"א חג פסח שמח ובתקווה לחגים שמחים יותר בעתיד הקרוב.

המשך ביקור אצל המשפחות השכולות

ב-1/4/24 השלמנו את ביקור משפחות השוטרים\ות שלנו, שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל בתאריך 7/10/23.
על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.
הגענו למשפחה האחרונה,
לעדן אלמנתו של רס"מ אלירן אברג'ל, שהיה רק בן 29 בנופלו.
באותו יום שבת הארור, הוקפץ אלירן בשעות הבוקר המוקדמות מביתו בצפון.
אלירן נהג ברכב ממוגן, שהיה בכח הראשון שנכנס לבארי.
לאחר שהרכב ספג פגיעת אר פי ג'י ישירה, הוא פרק מהרכב הסתער והמשיך להילחם בגבורה ולחסל מחבלים רבים. עד אשר נפל מכדורי המרצחים.
זוהי אינה סופה של הדרך, אנחנו נמשיך לשמור על קשר עם המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד
אנחנו ממשיכים במסע העצוב והכואב שלנו ברחבי ישראל לבקר אצל משפחות השוטרים הגיבורים שלנו,
שנפלו על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל, על מנת להעביר להן כספי תמיכה שאספנו עבורן מסניפי איפ"א בעולם ומארגונים בארה"ב: ארגון השומרים, וארגון PBA מלונג איילנד, ניו יורק.
והיום ביקרנו אצל משפחתו של רנ"ג רומן גנדל ז"ל, מהחטיבה הטקטית של מג"ב, שנפל ב7.10 בלחימה בניר עם.
אנחנו נמשיך להגיע לכל המשפחות, לגעת בהן, לחבק אותן ולתמוך בהן.
עו"ד, גל שרון,
נשיאת איפ"א ישראל.

עו"ד גל שרון,
נשיאת ארגון השוטרים הבינלאומי

קראו עוד

כנס 40 שנה לאיפ"א יוון

רוח השותפות והאחדות של איפ"א בעולם מצליחה להפתיע אותנו כל פעם מחדש' כאשר נשיאת איפ"א ישראל עו"ד גל שרון, השתתפה בסוף השבוע האחרון בכנס 40 שנה לאיפ"א יוון. היא לא ציפתה ולא חזתה שהמתקפה האירנית תעכב אותה ביוון. משתתפי הכנס מ-20 מדינות, הנשיא העולמי מרטין הופמן וכמובן איפ"א יוון ניסו לשכנע אותה להישאר, תוך הבטחה כי יארחו אותה ביוון או בכל מדינה שתבחר עד שיעבור זעם.  גל כהרגלה סירבה בנימוס להצעה והסבירה להם שאין לה שום מקום בעולם שהיא רוצה להיות בזמן הזה, חוץ מאשר בישראל ועלתה על הטיסה הראשונה חזרה לישראל.

טקס בחטיבת הקהילות, פרס המשטרה העולמי

חטיבת הקהילות במשטרת ישראל ערכה הרמת כוסית לחג הפסח וטקס הענקת פרס המשטרה העולמי לפרוייקט ניידת המשאלות.  הפרס הוענק לאיפ"א ישראל בקונגרס העולמי שהתקיים בסוף שנה שעברה באתונה.  הפרס ניתן על תרומה יוצאת דופן לקהילה. את הפרס העניקה נשיאת איפ"א ישראל עו"ד גל שרון לראש חטיבת הקהילות תנ"ץ סיגל טולדו. בטכס נכחו כל קציני החטיבה והמתנדבים שמפעילים את הפרוייקט המופלא הזה.

פורימון שאורגן ע"י אבו אביבית, יו"ר סניף איפ"א נפחא/רמון בשיתוף פעולה עם קצינות הרווחה של נפחא/רמון.

נשף פורים גימלאי כרמיאל בראשות אהרון באן, יו"ר סניף גימלאי כרמיאל

בתאריך 24/3/24 קיימנו חגיגת פורים בסניף גמלאי איפ"א  כרמיאל.  החברים נהנו מכיבוד עשיר. הופעת אורח  בליווי מוזיקלי היה חניך הקונסרבטוריון בכרמיאל  עם שירים מכל הזמנים. בנוסף הייתה תחרות תחפושות  נושאת פרסים לשימחת החברים.  הפרסים  שניבחרו  היו ברוח הזמן:  מקום ראשון: רדיו ניטען, מקום שני:  פנס ניטען, מקום שלישי:  פנס דרך  אישי.

נשף פורים גימלאי אילת בראשות שלמה חוטה, חבר נשיאות ויעקב כהן מנהל מועדון גימלאי אילת

נשף פורים גימלאי נגב ובאר שבע בראשות יושבי ראש הסניפים: יפרח יוסף ואלעזר נועם

יום האישה מלון לאונרדו קלאב ים המלח 13-14/3/2024

יום הגבורות בשיתוף סניף גימלאי לכיש וגימלאי נגב

יום הגבורות - סניף גימלאי גליל עליון

ביום 8.4.2024 התקיים בסניף גליל של האיגוד כנס הגבורות לחברים יקרים אשר הגיעו לגיל הגבורות.  
מועדון חורפיש נטל חלק באירוע בהשתתפות מנהל המועדון מחמוד מרעי הגזבר פריד בדר ושני חתני שמחה מר אסד מרעי  ומר מחמד חיראלדין.
בשם המועדון מאחל לשניהם בריאות איתנה ואריכות ימים.
מודה למר רג'א חיר מנהל הסניף וכל התומכים מהאיגוד, נשות השוטרים ואיפ"א על ארגון האירוע והוצאתו לפועל.

מחמוד מרעי, יו"ר סניף גימלאי איפ"א גליל עליון

יום עיון פעילים סדירים בראשות חבר הנשיאות, זוהר עראיידה

מקצועיות היא יעד מרכזי של הנשיאות בקדנציה הנוכחית. יום עיון מקצועי ראשון השנה נערך בחודש שעבר במשרדי איפ"א בראשותו של רכז סניפים סדירים זוהר עראידה. 

ביום העיון שהתנהל במשרדי איפ"א השתתפו גם חברי נשיאות, מוטי עשור, יהודה גבאי, ענת ביבר ודר' ערן ישראל. גיא גרוסמן יועץ הנשיאה, חלק מיושבי הראש השתתפו באמצעות הזום. באופן זה ניתן לשלב כמה שיותר בעלי תפקידים, כולל העסוקים שבהם. פורום מקצועי מסוג זה, מאפשר דיון מעמיק בנושאים חשובים, בלי מגבלת זמן, בשונה מכנסי פעילים או ישיבות נשיאות. הוצגו תוכניות עבודה, נדונו נושאים מורכבים כמו שי סניפי, היצע פעילויות לסניפים, עבודת צוות התיכנון האסטרטגי בעניין מבנה הסניפים, מוטת שליטה, שיתופי פעולה. ימי עיון מסוג זה יערכו גם לסניפי הגמלאים בראשות נסר נסראלדין רכז סניפי גמלאים וסניפי שב"ס בראשות טליע מרעי רכז סניפי שב"ס.

ימי העיון מאפשרים מתן ביטוי לכל הצעה, דיעה ורעיון, כמו התייחסות לתוכניות עבודה ופרוייקטים ברמה הארצית.

כנס פעילים שהתקיים במחוז מרכז, תחנת משטרת רמלה - 26/3/24

דיברי עו"ד גל שרון נשיאת איפ"א לכנס פעילים

שנת העבודה הראשונה לנשיאות הנוכחית הסתיימה ב-7.10.23 ונאלצנו להתאים את עצמנו למציאות החדשה, הוקם צוות חרבות ברזל וכל המשאבים ותשומת הלב הארגונית הופנו לאותם מקומות בהם יכולנו לתרום, לסייע, להיות בקשר.

הצגתי את המצב בקונגרס העולמי באתונה בסוף אוקטובר ורתמנו את סניפי איפ"א בעולם לסיוע למשפחות השכולות של השוטרים שנפלו, רובם ב-7.10. עיקר הסיוע הגיע דווקא לא מסניפי איפ"א אלא מארגוני שוטרים יהודים בניו יורק.  הגעתי לניו יורק לרגל הולדת נכדתי הראשונה ונפגשתי עם ראשי אירגוני השוטרים היהודים ואחרים, השתתפתי בכנסים שאורגנו כדי לסייע לשוטרים בישראל. הסולידאריות הניבה תרומות במעל לחצי מיליון שקלים. קיבלנו החלטה שהכסף יחולק באופן שיוויוני לכל משפחה שכולה. התייחסנו לכל המשפחות בלי קשר לחברות באיפ"א. לחלק מהמשפחות הגעתי אישית והשאר קיבלו את התרומה בערב זיכרון שקיימנו בבאר שבע.

בקונגרס העולמי קיבלנו פרסים רבים, מקום ראשון וגביע הספורט. מקום ראשון בפעילות החברתית, פרסים בתחרות הצילום הבינלאומית, מדליית זהב על הפעילות בוועדה בינלאומית למזכ"ל, דר' ערן ישראל. פרס המשטרה העולמי לפרוייקט ניידת המשאלות. השנה נבחרו שני חברים מישראל לוועדות בינלאומיות, פנינית גנון שיין לוועדה המקצועית וג'וני כסבארי יו"ר מחוז ירושלים לוועדה החברתית-תרבותית.

הרבה מהפרוייקטים המרכזיים בעולם, נולדו כאן בישראל, משחקי איפ"א, פרוייקט הספורט המרכזי באיפ"א יצא לדרך במסגרת הוועדה החברתית-תרבותית הבינלאומית שעמדתי בראשה. תחרויות הצילום והווידיאו היו יוזמה של דר' ערן ישראל בוועדה התרבותית בה היה חבר. גביע הספורט, גביע הפעילות החברתית, הם יוזמות של הוועדה החברתית. פרס אתר האינטרנט שהפך לפרס החידוש הטכנולוגי נולדו בוועדה החברתית.

למרות הבולטות והמרכזיות של סניף ישראל בעולם, היינו מצפים למעט יותר סולידאריות לנעשה בישראל בעת הזאת, לצערנו זה לא קורה.

קבענו את המקצועיות ואיכות השירות כיעדים מרכזיים לקדנציה הנוכחית. לא נשכח שאנחנו גוף התנדבותי והחברים שנושאים את הארגון על כתפיהם הם שוטרים בשירות וגמלאים. מחד נשקיע בעושים במלאכה, באופנים רבים ומגוונים ומאידך אנחנו פועלים לארגון יעיל של מערך הסניפים. לא "עוד מאותו דבר" אלא התייעלות שכל חבר איפ"א ירגיש.

עמוד התווך של איפ"א הוא בעלי התפקידים ברמת הנשיאות והסניפים. חברים יקרים ואני משתמשת בלשון זכר, אבל יש גם הרבה חברות יקרות, ואני רואה את תפקידי העיקרי, טיפוח וחיזוק מערך זה ואנחנו נעשה את זה ביחד. כמו שאנחנו מצפים שכל שוטר, סוהר, גימלאי ומתנדב ירצו להצטרף לאיפ"א, כך נדאג שהטובים ביותר ירצו להיות חלק מהמערך שמנהל את הארגון.

איפ"א הוא ארגון של חברות בין שוטרים בעולם אבל גם חברות בינינו. זה המוטו של הארגון. מעבר לכל התוכניות, האסטרטגיה, הפרוייקטים, אנחנו בסך הכל מעוניינים להנחיל את ערך החברות והאחדות.

אני רוצה להודות לכולכם, עמודי התווך של הארגון, המנוע שבלעדיו המערכת המורכבת הזאת לא נוסעת.

ברצוני לשלוח ברכות לכם ולבני המשפחה ושנזכה לאחדות אמיתית שתוביל לניצחון, שיחרור כל החטופים , נחמה למשפחות השכולות ובריאות והחלמה לכל הפצועים.

תודה לכולכם.

קראו עוד

הרצאה בנושא גבורת רחוב של סנ"צ בדימ' יוסי פרג'ון לגימלאיות גוש דן

הרמת כוסית בבית וקס קריית גת - סניף גימלאי לכיש

הרמת כוסית לחג הפסח תשפ"ד בבית וקס קריית גת במעמד ראש העיר-מר כפיר סויסה, מנהל המועדון-חביב אסרף,  מנהל המתנ"סים אמיר בן שמחון, חבר הנשיאות-מוטי עשור, מנכ"ל קרנות הסוהרים-אבי וקנין, קצין אג"מ שלמה בניסטי ופעילי איפ"א סניף גימלאי לכיש

הרמת כוסית לחג פסח בסניף גימלאי אשדוד

הרמת כוסית לחג הפסח תשפ"ד, במועדון הגימלאים בשדרות בהנהלת נפתלי קדוש, ליזה זגורי-יו"ר גימלאי לכיש, אילנה כהן סגנית הסניף, אבינועם יחיאל-מזכיר, אסרף חביב- מנהל מועדון קריית גת, הסניף במעמד חבר הנשיאות-מוטי עשור ופעילי איפ"א סניף גימלאי לכיש

הרמת כוסית לחג פסח בשדרות - סניף גימלאי לכיש

הרמת כוסית לחג הפסח תשפ"ד, במועדון הגימלאים בשדרות בהנהלת נפתלי קדוש, ליזה זגורי-יו"ר גימלאי לכיש, אילנה כהן סגנית הסניף, אבינועם יחיאל-מזכיר,
אסרף חביב- מנהל מועדון קריית גת, הסניף במעמד חבר הנשיאות-מוטי עשור ופעילי איפ"א סניף גימלאי לכיש.

חלוקת DREAM CARD שב"ס בימ"ר אילת

חלוקת DREAM CARD מתקציב סניף 2023 שב"ס בימ"ר אילת בראשות יו"ר הסניף סבג יניב במעמד חבר הנשיאות שלמה חוטה.

הרמת כוסית לחג פסח בבית ווסק באשקלון - סניף גימלאי לכיש

הרמת כוסית לחג הפסח תשפ"ד, במועדון הגימלאים בבית ווסק בהנהלת אבינועם יחיאל, במעמד חבר הנשיאות-מוטי עשור, יו"ר סניף גימלאי אשדוד-אלי שליו,
ליזה זגורי-יו"ר סניף גימלאי לכיש, אילנה כהן סגנית הסניף, ופעילי איפ"א סניף גימלאי לכיש.

תחרות הצילום הבינלאומית לשנת 2023

בתחרות הצילום הבינלאומית לשנת 2023 חולקו תעודות ופרסים בקונגרס העולמי שהתקיים באתונה בסוף השנה שעברה.
מישראל זכו: יצחק סיטון מקום שלישי בקטגוריית צילום משטרתי. עידן סאלם בציון לשבח בקטגוריה הכללית ודוד עידן בקטגוריית הצילום המשטרתי. 

דוד עידן בציון לשבח בקטגוריית הצילום המשטרתי
עידן סאלם בציון לשבח בקטגוריה הכללית
יצחק סיטון מקום שלישי בקטגוריית צילום משטרתי
בצילום: הענקת התעודות על ידי יו"ר הוועדה החברתית הבינלאומית קיריאקוס קארקאליס וחבר הוועדה האחראי לתחרות הצילום קיקיס פריקלאוס.

הרמת כוסית נשיאות איפ"א

נשיאות איפ"א קיימה ישיבה חגיגית ביחד עם צוות המנגנון, בישיבה הוענקה תעודת זכיה בתחרות הצילום הבינלאומי לעידן סאלם. תעודה ומדליית זהב למזכ"ל איפ"א דר' ערן ישראל על חברות בת 15 שנים בוועדות בינלאומיות ותרומה לאיפ"א בעולם. היתה פרידה מרגשת מדוד אילוז מנכ"ל איפ"א היוצא, המסיים תפקידו לאחר 25 שנים. וכמובן, הרמת כוסית לחג ודיברי תורה מהרב אשר מלמד רכז המורשת באיפ"א.

הורדת האפליקציה

יפורסם בקרוב