מרחב מוריה, דוד, ציון

0506278064

מה נותן איפ"א אחי, במחוז ירושלים.

לאחרונה נשאלת שאלה מחברי איפ"א וותיקים וגם משוטרים המתעניינים בהצטרפות לאיפ"א מה נותן איפ"א אחי.

"אתה מקבל תעודת חבר איפ"א וארנק", ולפעמים שי סניפי , וזה במידה שגויס לפני סוף חודש מאי של אותה שנה.

יש כאלה שמסבירים לשוטר, כי הוא זכאי להטבות בתחום תקציב סניף, תקציב דת ומורשת, תקציב ספורט, תקציב תרבות ותקציב תיירות פנים. ברוב הפעמים, ואפילו ההסבר מתנהל תמיד סביב כסף, כמה השוטר משלם בחודש/ בשנה ומה הוא מקבל בתמורה.

אני חבר איפ"א מזה 25 שנים, לאחרונה נפלה לי הזכות  להיות יו"ר סניף מחוז ירושלים, וראש דיסק צפון אמריקה. לעולם לא התעניינתי מה מגיע לי מארגון איפ"א, או איזה מתנה ועוד, חלק יגידו פראייר אבל, לא הכל צריך להתנהל סביב המתנה, וכדי לתת מענה לשוטר מה מגיע לי, ומה נותן איפ"א אחי!!! התשובה היא לכל אלו אשר שואלים מה נותן לי איפ"א אחי.

  1. Networking רשת קשרים ברמה הארצית וברמה העולמית, יוצר קשרי עבודה וחברות עם חברי איפ"א מכל העולם.
  2. מקרים רבים בה נעזרתי ברשת חברי איפ"א למתן סיוע לשוטרים או אזרחים ישראלים או זרים של אותה מדינה בסיוע ובאיתור תיירים כי איבדו, דרכון, ארנק או נגנב להם כסף ובמילים פשוטות: חברות בין שוטרים בעולם.
  3. רשת להתפתחות מקצועית בתחומים רבים בין הסניפים.
  4. שיתוף פעולה בין הסניפים.
  5. חתימה על ברית ערים תאומות, כמו שנעשה בחודש ספטמבר 2022 בין ירושלים לניקוסיה. הידוק יחסים בין סניף ירושלים לסניף בוקרשט ועוד.


לכן יש דברים יותר חשובים ממתנה, או סבסוד  לסניף כזה או אחר, יצירת קשרי חברות עם סניף איפ"א בכל מדינה, תאמינו לי הוא יותר חשוב, לכן אחי, מה נותן לך איפ"א Networking  שלזה אין ערך כספי בו ניתן לאמוד, חברות עם שוטרים בכל העולם וסיוע במצב חירום וצרות, לא עלינו, שם שווה תעודת חבר איפ"א יותר מכל דבר אחר..

הורדת האפליקציה

יפורסם בקרוב